Translate

fredag 1. juli 2011

Bilder av go´jenta i gul polkadot kjole....

I dag var go´jenta rett og slett møkkete fra topp til tå etter en super dag i barnehagen! Det var absolutt nødvendig med en dusj i dag.... før vi kunne gjøre noe som helst. Dermed fikk go jenta på den gule kjolen i ettermiddag. Hun strålte om kapp med sola og tok en flott danse oppvisning for meg foran kamera.

(Om jeg skal si det sjøl... så ble jeg fornøyd med kjolen. Det gikk litt fort i svingene med klipp og sying for kun å teste ut mønster, størrelse og det å sy i glidelås. Kjolen er super enkel og sy så denne modellen blir det nok flere av fremover. Noen små justering så blir modellen enda bedre)





3 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig ♥ Skikkelig fin sommerkjole, i dag titter såvidt sola frem i Bergen også :) *♥*

    SvarSlett
  2. En ordentlig ballerina! Så herlig hun er og nyyydelig kjole :) Mønster??

    SvarSlett
  3. Hei Linda, jeg tegnet mønster selv. Inspirasjonen til kjolen er hentet fra noen av kjolene laget av groovybaby and mama. Jeg spurte om lov til å lage en tilsvarende polkadot kjole i gult. Mønsteret er veldig enkelt å lage selv. Hvis du trenger tips til hvordan kan jeg forklare deg :). Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)