Translate

tirsdag 31. mai 2011

En liten kjolegalskap på gang....

Det er mye som ikke tilsier at det er sommer på vei. Riktignok har metrologene meldt litt sol fremover og gradestokken skal bevege seg oppover. Godt vær, sol og varme ønskes varmt velkomment.

Innimellom mye annet om dagene så blir det til flere kjoler på syrommet (roterommet). Jeg er blitt superglad i å gå i kjole, men de sommerlige kjolene jeg har sydd passer seg ikke på de mest regnfulle og triste dagene. Derfor har jeg sydd en kole i grå og plommelilla velour med et par hjerter på. Den andre kjolen er sydd i litt 50-talls preget brune mønsterstoffer uten ekstra pynt på. Alle stoffer fra stoff og stil.
 




 
Kjolene er ikke så fine på kleshengeren, men jeg syntes de sitter fint på kroppen!

1 kommentar:

  1. Som alltid, helt nydelig! Ligger en award hos meg til deg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)