Translate

torsdag 17. februar 2011

Go´jenta kokkelerer litt i stua....

Måtte bare dele dette med dere, og håper det får frem et smil hos noen som er innom bloggen i en ellers travel hverdag.

Vår go´jente er oppfinnsom og litt rampete til tider. I et bittelite ubevoktet øyeblikk når jeg var i en telefonsamtale så henter altså snuppa både makaroni og grøtris fra kjøkkenskuffen. Hun heller litt utover kjøkkengulvet og stuegulvet før målet er gryta som er satt på stuebordet. Herlig!
Når jeg oppdager det kan jeg ikke annet enn å smile litt for meg selv og jeg ser ei super fornøyd jente som ser opp på meg med et bredt smil og to store brune øyne og sier "Mamma, Miriam lager kakakoni (som er makaroni) og grøt". Da kan ikke mamma si annet enn "Å så fint jenta mi, da må mamma smake! Og så får vi finne frem støvsugeren etterpå.... "




Vi ønsker dere alle en strålende fin dag og håper vi har fått dere også til å smile litt i dag :).

2 kommentarer:

  1. Skjønneste go'jenta di! Vet ikke om jeg tør å spleise de to små oppfinnsomme frøknene våre jeg, hehe, ikke godt å si hva de kan finne på ;D Artig når man får knipset bilder av de sm fantestrekene, det ler de godt av selv når de blir litt eldre ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Så hærlig ;)
    Klart hun må ha litt ekte vare i gryta av og til. Er jo ikke bare gøy å gjøre alt "på lat" bestandig, det skjønner jo selv tante ;)))

    Måtte le litt da. Og hun og Tobias bør nok ikke være for lenge uten oppsyn, for tror de to kan gå "sammen er vi dynamitt" en høy gang...

    Tobias er for øvrig forholdsvis ærlig for tiden. En i bhg spurte om han ville legge seg, eller om han skulle ut. Og svaret var; "Tobias vil ut. Vil ikke ligge fint i senga. Finne sutten etterpå."
    Så da ble det slik.

    Han holdt på å le seg skakk en dag han så en hun slikke i en vannpytt også og sa høyt; "Vovva spiså vann. Tullekoppen!!"

    Skulle virkelig ønske de gikk med båndopptager på seg, slik at alt ble lagret og oppbevart til senere, for det er så mye artigere å høre dem der og da enn å gjengi, og...ikke alt får man notert eller husker for evig tid heller. Iallefall ikke jeg.

    Men du er jo supergod til å dokumentere med bilder iaf ;) Der har lillesøster mye å lære.

    Ha en super helg, og...fortsett å blogge når du har tid og lyst. Det er så moro å se det du lager samt lese om det du/dere gjør ;)

    Klem ♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)