Translate

fredag 10. august 2012

Barnekjole med kort arm og rysjekant nede, str 3 år

Jeg kjøpte noe stoff tidlig i sommer som jeg syntes var litt jentete og søtt. Bunnfarge lyseblå med røde og rosa hjerter og blomster. Når jeg holdt på å sy kjolen syntes jeg den kunne få litt ekstra svung over seg... så jeg lagde en liten søt arm og satte på en rysjekant nederst. Hovedstoffet er fra Sybutikken i Arendal og det prikkete stoffet er fra restelageret mitt (kjøpt hos Stoff & Stil). Vi skal snart på en ferietur og nyte litt skikkelig deilig sommervarme så da passer denne kjolen perfekt til go´jenta.

På tide å starte å sy noen kjoler i litt høstlige farger for plutselig kommer høsten sigende på. 
Kjolemodellen vil være fin med genser og strømpebukse til utover høsten. 

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)