Translate

torsdag 12. april 2012

Rosa kjoledrøm....

Rosa kjole i velour med bomullstoff på armene i gult med rosa hjerter. 
Pyntet med påsydde hjerter foran og rosa knapp i midten.
Perfekt kjole til deilige vår og sommerdager.
En tur på stranda? Eller en liten sommerfest?
Eller en tur til byen for å spise is?



Størrelse 3-4 år. God passform.
Lengde på kjolen ca 56 cm (målt fra skulder)
Pris kr. 230,-
Pris ved postforsendelse i Norge kr. 260,-

Kjolen kan bestilles ved å legge igjen en kommentar eller sende meg en mail. 
Den blir også lagt ut i bloggen min lille butikk.

*******



 Jeg holder på med flere kjoler i samme modell som jeg forsøker meg frem på med små endringer på armene og nederste delen på kjolene. 

Denne rosa kjolen er kantet nede med kantbånd i rosa. 
Armene er rynket med 4 legg til hver side fra midten av ytterste kanten på armen og avluttet med rosa kantbånd.

*******

Neste kjole ut er gul med blå stjerner....
 Kjolene begynner også å få små merkelapper på.


Ønsker du en unik kjole til ditt lille sjarmtroll?
Jeg hjelper deg gjerne  :)
Ta kontakt med meg på hifincke@online.no


 



1 kommentar:

  1. Lillegull i huset her fant ut at hun ville ha den rosa kjolen som har hengt på syrommet - så da er denne kjolen tatt i bruk :). Litt stor til henne, men det gjør ikke no.

    Om noen likevel skulle ha lyst på en lignende kjole syr jeg gjerne en til. Lillegull og jeg syntes kjolen er fin og frisk i fargene. Perfekt kjole å ha på for å få frem noen ekstra smil og glede på en ellers litt grå og regnfull dag.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)