Translate

torsdag 19. januar 2012

Mobiltelefon og Ipod etuier

Jeg har kost meg med å lage disse mobil/ipod etuiene. Tanken var å få sydd noen til en basar i november som jeg skulle ha deltatt på, men pga av familiære forhold ble det ikke anledning til å delta på basaren med salg av hjemmesydde ting. Jeg håper det blir anledning til å være med en annen gang. Jeg har prøvesydd et par eksemplarer med forskjellige lukkemekanismer. Den beste løsningen på lukking ble med strikk som trekkes rundt en knapp. Det er mange andre i bloggeland som også syr slike etuier. Etuiene er praktiske og fine og enkle å sy. Det er lurt å ha etui på mobiltelefonen eller ipoden så ikke skjermen blir skrapet opp av andre ting i lomma eller i veska.



Har du lyst på et unikt mobiletui? Disse er for salg og ligger også ute for salg i min lille butikk.
Dersom du ønsker deg et etui spesielt tilpasset din mobil, ipod eller fotokamera i en spesiell farge/størrelse - vil jeg gjerne å sy et unikt etuie til nettopp Deg.

Disse mobil/ipod etuiene er sydd i nye og gamle stoffer. De er foret og med vatt i mellom så de vil beskytte mobilen/ipoden din godt. Etuiet lukkes med en strikk-hempe som trekkes over en knapp.
Størrelsen er ca 8 cm * ca 14,5 cm

Pris kr. 80,- per stykk (sendes fraktfritt i Norge)
Send meg en mail på hifincke@online.no eller legg igjen en kommentar under innlegget her :) ♥



(Her vises hver og en av etuiene. Det har blitt noe kluss med teksten under hvert enkelt bildet, men det får bare være.)

1 kommentar:

  1. Ida er veldig fornøyd med sin, så vi må kjøpe et til Sara også, som også har bestilt seg ipod for fjorårets bursdagspenger ;)

    Hun er i seng nå, men skal be henne se på bildene og ta seg ut et stoff ;) Hils, så snakkes vi. Klem lillesøs ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)