Translate

tirsdag 25. oktober 2011

"Tante grønn" barnekjole størrelse 104/4år

Innimellom i hverdagen blir det litt sytid. Jeg har mange (noen) halvferdige prosjekter på gang. Her om dagen ble denne søte barnekjolen i retrogrønt blomstrete stoff ferdig. Armer og bakside er i limegrønt prikkete stoff. Størrelse 104 / 4 år. Dette er en praktisk kjolemodell som kan vokse med barnet og bli til tunica/topp.

Jeg er så heldig at jeg er blitt spurt om å være med å selge noen av mine ting på en basar i Kristiansand i november. Inntektene fra basaren vil gå til bistandsarbeid for barn.  Det er blitt en årlig tradisjon at Adopsjonsforum arrangerer denne basaren. Mer om basaren vil komme senere. Hvis jeg klarer å "produsere" litt her hjemme i systua mi vil jeg gjerne bidra med litt i salgsbutikken på basaren. Deler av salget vil gå rett til bistandsarbeidet.  Denne unike kjolen vil da blant annet komme for salg der.

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Så fint at du vil være med å selge produktene dine på basaren vår. Da noterer jeg meg det! Og nydelig kjole! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)