Translate

onsdag 5. oktober 2011

Lite blogging for tida...

Av mange årsaker blir det for tiden lite tid til både blogging og sying. Energien og overskuddet er litt lavt og musklene i kroppen er langt i fra gode. Nå gleder jeg meg til å gå en tur og hente go´jenta i barnehagen for så å kose oss på barnesvømming i varmtvanns basseng. Snart er det helg i høstferien og den skal nytes i vårt gode naboland Danmark.

Jeg trenger litt energi... kanskje jeg får prøve å sette litt farge på tilværelsen :-)

1 kommentar:

  1. Det går opp og ned i denne verden, det er sikkert. Da gjør det godt å ta seg en liten tur, kjenne deilig frisk luft og nyte vakre høstfarger. Vi er tross alt heldige som kan bevege oss - og har mye og sette pris på og være glade for :)) Ser fram til Danmarksturen - tror store og små gleder seg til hyggelig samvær! Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)