Translate

onsdag 26. oktober 2011

Barnekjole i retromønstrete stoff, str 1-2 år


Herlig gladretro stoff som jeg var så heldig å få i bunken med retrostoffer som jeg vant på auksjon hos Hjertelill da hun hadde innsamling til røde kors tidligere i høst. Nå har dette herlige stoffet blitt til en fargerik kjole. 

Kjolen faller finere på enn bildene viser. Den passer til en 1-2 åring. Jeg har forsøkt den på og den passer som fin topp til min jente på 3,5 år. Dermed blir det en alsidig kjoletopp man kan bruke lenge.

Ute regner det og det er skikkelig grått og trist, da er det herlig å få noe tid på syrommet med stearinlys, kaffe og fargerike stoffer. 

4 kommentarer:

  1. Nydelig kjole!! Er det en oppskrift du har kjøpt et sted, eller er det din egen? Syns den var så fin at jeg kunne tenke meg å prøve å sy en selv.
    Liker så godt den typen bærestykke:)

    SvarSlett
  2. Fin kjole og kult mønster i stoffet :-)

    SvarSlett
  3. Denne ble jo helt fantastisk!! Utrolig hva stoffet kan utgjøre :)

    SvarSlett
  4. Hei Tina. Har svart deg på bloggen din også. Mønster er en blanding av kjøpt mønster og avtegnet mønster etter en kjole kjøpt på H & M til go´jenta.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)