Translate

torsdag 15. september 2011

Kjole med ugler, str 3 år

Denne var gøy å sy. Litt vanskelig med det engelske mønsteret. Tror jeg vill sy den litt annerledes neste gang jeg skal bruke mønsteret. Men det er gøy å prøve noe nytt og lære noen nye teknikker.  På bildet har jeg puttet inn en hvit bomullsgenser i kjolen. Kjoletoppen er uten armer. Oker gult stoff med prikker rundt halsen, kjolen er i bomullsstoff med tøffe ugler i brunt og grønt. Armene og åpning bak er kantet med brunt stoff. Alt stoff fra stoff og stil. Åpning og knappeluking bak i halsen.



2 kommentarer:

  1. Så fin kjole! Fin blogg - jeg liker også å sy :-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er Hilde! Blir skikkelig imponert! Har ikke sjans til å følge tempoet til deg og Anne, men jeg jobber med saken ;) Det er jo så gøy. Satser på at trening gjør meg også til mester en dag ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)