Translate

fredag 2. september 2011

Gamle eplekasser... blir avlastningsbord eller oppbevaringskasser

Jeg har sansen for å blande gammelt og nytt. Jeg har lenge ønsket meg noen brukte kasser. Endelig fant jeg to gamle kasser som er blitt brukt til å innhøste epler. Tilsvarende kasser har vært vist i mange interiørblader og de kan jo brukes til hva som helst. Om det er til oppbevaring av ting f.eks lp-plater, barneleker, votter/luer etc, inne eller ute til pynt, oppbevaring eller avlastningsbord.



Hvor disse blir plassert hen og hva de blir brukt til er jeg ikke helt sikker på enda, men jeg er glad for å ha fått kjøpt dem :). Foreløpig står de ute som avlastningsbord med en høstlyng og et norgesglass med lys i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)