Translate

onsdag 5. januar 2011

Du kan hjelpe et barn - Fadderbarn hos Verdens Barn

Hos Verdens Barn gir du hjelp til ett enkelt barn. På denne måten sikrer du at barnet følges opp fra det kommer inn i hjelpeprogrammet til det kan stå på egne ben. To ganger hvert år mottar du som fadder en omfattende rapport med bilde av fadderbarnet. Rapporten er skrevet på engelsk av barnets egen sosialarbeider. Fotografiene og rapportene gir deg nærhet til barnet.
Du opplever ved selvsyn at hjelpen gir resultater, og kan også følge opp med en liten gave ved spesielle anledninger

kr. 150,- per måned (kr. 4,90 per dagen) er alt som skal til for å sikre fremtiden til et barn i et annet land. For dette beløpet gir du barnet mat, husly, varme og omsorg.

Jeg har selv et fadderbarn i India som jeg var så heldig og få møte våren 2010. Det var en helt fantastisk opplevelse å få møte sitt fadderbarn som jeg har mottatt bilder og rapporter på i flere år. Det blir ekstra spesielt å få fremtidige bilder og rapporter nå som jeg har møtt mitt fadderbarn. Det gir en ekstra god følelse og høre og se at det virkelig hjelper - det man bidrar med. Vi har tilgang på "Alt", de har i utgangspunktet "Ingenting".

Du kan også hjelpe et barn! Ta kontakt med Verdens barn og bli med i fadderprogrammet.
Telefon nummer til Verdens barn er 22 59 52 00



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)