Translate

lørdag 25. desember 2010

Julekjole til barn i fleece, sydd i hu og hast....

Endelig fikk jeg noen minutter ved symaskinen i dag, på 1. juledag. Det var tre timer til vi skulle i familieselskap og egentlig hadde ikke lille gull noe å ha på seg (hi hi, skapet er fult av klær...) Noe måtte gå hurtig hvis jeg skulle rekke å sy kjole til gojenta og at vi alle skulle dusje og stelle oss og rekke familieselskapet.
Jeg hadde tidligere i desember planlagt å sy en julekjole til gojenta, men tiden strakk ikke til for å få gjort det. Den planlagte kjolen ville jeg ikke rekke å få til på denne korte tiden. Men noe måtte jeg jo sy! Så litt offwhite fleece, litt rød ullboucle og litt rødt blondebånd og et mønster fra Onion i størrelse 2 år ble satt sammen til denne lille julekjolen som gojenta hadde på seg i juleselskap i dag.



3 kommentarer:

  1. Herlig go'jente i julekjole :) Klem fra tante

    SvarSlett
  2. Fantastisk kjole på en usedvanlig vakker modell :) Og så sydd i hui og hast?? Det skulle man iallefall ikke tro, Hilde. Den var kjempefin! I likhet med alt det andre du lager også. Kjempefint med den friske rødfargen syns jeg, og poseringen til den heldige kjole-eieren er det iallefall ingenting å si på - naturtalent ;) Klem til dere begge :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)