Translate

tirsdag 23. november 2010

Mor og datter kjole



Øver meg på symaskinen....Har sydd noen enkle kjoler i grå fleece med lite pynt. Voksen kjole i størrelse 38/40 og barnekjole i størrelse 2 år. Fleece fra Stoff og Stil. Samme modeller som tidligere.

Holder på med en ny kjole nå hvor jeg har tegnet et nytt mønster - er litt spent på hvordan resultatet blir. Blir sydd i lysebrun fleece fra stoff og stil og med et stort hjerte på brystet - det blir rene pepperkakekjolen... Men i dag blir det liten sytid. Har vært på loftet og hentet ned litt advents/julepynt og er nå inspirert til å prøve å sy noen julehjerter.

3 kommentarer:

  1. Hei hilde! Så koselig å følge med på det du syr og lager!! Håper du koser deg masse!

    SvarSlett
  2. Hei Anne, jeg storkoser meg så både med å være hjemme med Miriam, juleforberedelser og ikke minst når jeg får noen minutter for meg selv ved symaskinen.

    SvarSlett
  3. Hei Hilde,
    Så masse fint du lager! Jeg er kjempeimponert. Spesielt i forhold til voksenkjolene. Det syns jeg er vanskelig, derfor blir det bare i små barnestørrelser. Tiden du har hjemme med Miriam må du bare nyyyte! Den går så fort. Kos deg i adventstiden. Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)