Translate

mandag 15. november 2010

Mandag igjen...

Vi har hatt en deilig og rolig helg. Fredag var jeg i selskap og feiret to kolleger som begge var 50 år. Lørdag var familiedag hjemme, hvor alle var på supergodt humør. Søndag var farsdag og vi hadde deilig lang frokost, vi var innom på hyggelige besøk hos min pappa og min svigerfar. Miriam og jeg var også på basar i Kristiansand. Det var superkoselig å hilse på kjente, og Miriam storkoste seg i gymsalen med alle de andre barna. Det var også mye fint å få kjøpt, utlodning og kiosk med salg av mat og drikke. Oppsumering = en fantastisk god helg!

Nå er det ny uke hvor jeg håper å få litt egentid, og få tid til å sy litt igjen - det ble lite av det i forrige uke.


Bildet av Tromøysund med Torungen fyr (bildet er tatt i dag under dagens trilletur på vei til barnesang)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)