Translate

mandag 1. november 2010

.... God mandagsmorgen

Da var mandagen her og helgen er over. Vi har hatt en kjempefin hjemmehelg. Lørdagsmorgen startet jeg med en løpetur i lysløypa (i duskregn). Det var deilig å få beveget seg litt, hørt på musikk på ipoden og la tankene flyte. Simba (hunden) var også glad for å få være med på tur. Hjemme ventet ferdig nytraktet kaffe, ei superblid jente (som var våken alt for tidlig) og mannen med avisa. Søndagen var vi på grilltur på Tromøya i deilig fint høstvær.  Jeg har fått sydd litt hver dag i helgen og skal legge ut bilder etterhvert når jeg får tatt bildene og lekt meg litt med dem i Picasa.

Det er første november i dag, starten på ei ny uke med forskjellige lystige aktiviteter på programmet og vi er fulle av ny energi og godt humør! Ønsker alle som er innom siden her en god uke :).

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Gøy å lese bloggen din og se de fine kjolene du har sydd. Du er kjempeflink!Gleder meg til å se hva mer du har sydd. Du må kose deg med hjemmetilværelsen med både Miriam og bloggingen. Ha en kjempefin uke! Klem fra Linda

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor etter deg :)